HTML

castaways

Kiruccantunk Hollandiába, azóta tovább folytatom a kalandot (Nóri) Finnországból, Andi otthonról folytatja a sztoriját, így egyszerűbb elmondani mik történtek velünk külföldön.

Friss topikok

  • Pancsi69: Szia csajszi! Irigyellek ám,de rendesen! fájdítod a szívemet a smores-sal...ugye milyen jó az, me... (2010.05.28. 10:24) Tündérmese
  • Despota: Még-még-még, ennyi nem elég! :) (2010.05.11. 10:02) Krampuszország
  • Despota: @norc: Ez legyen a legnagyobb gondod, hogy erről lemaradtál :). Szóval gyakrabban tessék frissíten... (2010.04.20. 21:47) Illustrated events
  • norc: Vigyázok, vigyázok. Tettem fel képeket :) puszi (2010.04.19. 22:28) Chapter two: Finland
  • vandee: @norc: Nyugi, túlélem valahogy...én inkább érted aggódom a -20 fokban...:S Itt süt a nap ezerrel... (2010.03.24. 14:51) Lá Fhéile Pádraig

Linkblog

Krampuszország

norc 2010.04.27. 17:23

Hát lássuk; szaunázás, szocializálódás, buli a csajokkal, dumapartik, betegség, tanítás.

Kezdetnek egy rövid reakció a világ dolgaira. Nálunk így nézett ki a vulkános balhé este fél 10-kor.  Nos, ugorjunk neki. Az utóbbi időben, miután megismerkedtem az itteni lakókkal szaunázás közben, elég sok időt töltünk el együtt. Persze itt is mindenkinek megvan a saját dolga, de egy közös teára azért futja az időnkből. Szombaton este megismerhettem a finn klubéletet is. Hát...azt hiszem már tudom mi nem tetszik az országban. Dióhéjban: tuc-tuc-tuc. Ezzel mindent kifejeztem szerintem. Mondjuk azt nem hagyhatom ki, hogy a csajokkal jól éreztem magam, meg egy kicsit a közösségi életbe is bele kellett kóstolnom, habár szerintem ez a diszkózás nem lesz rendszeres a részemről. Összefutottam az utóbbi időben eltűnt Turoval is azon a bizonyos helyen. Az egész este során szerintem a legnagyobb poén az volt, amikor pár srác bepróbálkozott nála (hangsúlyozom finnek a finn srácnál aki kb 14 lánnyal táncolt) és nekem kellett kihúznom a csávából. XD Egyébként én azokat az embereket akik a dizsiben voltak még életemben nem láttam a városban, pedig mint említettem, nem egy hatalmas helyről van szó. Tutira valahol bujkálnak és dizsiidőben jönnek elő.

A múlt hét folyamán többször esett a hó, és kockára fagytam 2 pulcsiban. Mondjuk az a tény, hogy beteg voltam nem elhanyagolható szempont, én személy szerint csakis a hó+eső+szél+vírus=baci kombinációt tudom okolni az egészért. Elég érdekes, hogy itt április végén esik a hó, otthon meg 20 fok körül van (családi infó). Sebaj, ezt is meg kell élni, amúgy én sem vagyok meleg párti (időjárás). Talán ezért is volt, hogy a hétfői órámon kb fél hulla voltam. Vicces lehettem kívülről, ahogy ide-oda kóvályogtam a teremben. A válaszokat igen lassan fogja fel ilyenkor az ember, de a kedves kis csoportom legalább jót nevetett rajtam. AAAAAAAAAAAAnnnnnnnyira aranyosak. Sajnos a mai nap át kellett adnom a krampuszkáimat Annekének, ugyanis csoportot cserélünk a következő héttől. Nagyon megszerettem őket. Örülök hogy hangyásnak néznek és csak élvezték az óráimat miközben fura játékokkal és feladatokkal próbáltam őket kimozdítani a begubózódott életstílusukból. Hinnye no, azt hiszem tényleg tanítani fogok... Ők a krampuszkáim óra közben. Épp kupacos feladat volt :)

Tehát főleg ennyi történt, a bulizás időszaka a héten jön el, mert nemzeti és hivatalosan is kötelező IHB bulik lesznek a hét második felében. Remélem a tavasz is megérkezik lassan.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kiserletinyulak.blog.hu/api/trackback/id/tr381956687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vandee 2010.05.01. 15:20:49

Örülök, hogy ottan minden ok. És még tanítani is tudsz!!!:D
Vigyázz magadra nagyon, és további jó szórakozást! meleg mézes teát fogyasztani bőségesen, sál sapka stb...:)

Komolyan ott Turo a meleg és nem mi???:D ez nagyon vicces.
Puszilom egyébként őket

Neked is nagy cupp

Despota 2010.05.11. 10:02:16

Még-még-még, ennyi nem elég! :)
süti beállítások módosítása